Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv
HÁLOVÁ, Kamila
Hlavním cílem diplomové práce je definovat kvalitu obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv. Další cíl spočívá ve zjištění pozice a vnímání dané značky na úrovni spotřebitelů, ale i jejích současných a potenciálních držitelů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje nejdůležitější pojmy související s kvalitou obuvi a značkou kvality Komfortní obuv. Popisuje také současný trh obuvi a nejdůležitější organizace s obuví spojené. Praktická část byla vytvořena na základě kvantitativního marketingového výzkumu. Byla použita metoda online dotazování na úrovni spotřebitelů, držitelů značky kvality Komfortní obuv a ostatních prodejců obuvi - potenciálních držitelů značky. Výsledky průzkumů doplňuje vyjádření garanta značky České obuvnické a kožedělné asociace.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HÁLOVÁ, Kamila
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postavení privátních značek ve vybrané maloobchodní jednotce prostřednictvím spotřebitelského vnímání. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je řešena problematika související s tématem práce, především pojmy značka a privátní značka. Vysvětleny jsou zde také některé důležité výrazy z marketingu. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu, který je proveden formou osobního dotazování. V závěru práce jsou obchodnímu řetězci navržena doporučení vedoucí k rozvoji privátních značek.

Viz též: podobná jména autorů
1 HÁLOVÁ, Karolína
5 HÁLOVÁ, Kateřina
5 Hálová, Kateřina
4 Hálová, Klára
5 Hálová, Kristina
5 Hálová, Kristína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.