Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnávací analýza mapování sociálně vyloučených oblastí v České
Souček, Vojtěch ; Guri, Durmish (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Diplomová práce je komparativní analýzou, která se zaměřuje na problematiku sociálně vyloučených oblastí ve dvou státech Evropské unie - Velké Británii a České republice. Pojícím hlediskem této práce je mapování těchto oblastí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - Teoretické a Empirické. Teoretická část je dále dělena do čtyřech podčástí, tématických bloků. V prvním bloku je vymezena základní terminologie s definicemi týkajícími se sociálně vyloučených lokalit. Druhý blok je zaměřen na představení celoevropského projektu týkajícího se sociálně vyloučených lokalit a jejich mapování, nazvaného European Learning Network. Třetí blok je věnován Velké Británii a je v něm nastíněn vývoj mapování sociálně vyloučených městských částí, politika vlády na tomto poli a v závěru jsou prezentovány příklady dobré praxe. V pořadí čtvrtý blok se zaměřuje na Českou republiku. Stejně jako v kapitole předchozí, je i zde nastíněn vývoj mapování sociálně vyloučených oblastí, politika vlády na tomto poli, příklady dobré praxe a v závěru je prezentováno dotazníkové šetření problematiky mezi relevantními institucemi a jeho výstupy. Empirická část se týká samotné komparace přístupů Velké Británie a České republiky k problematice sociálně vyloučených lokalit.
Srovnávací analýza mapování sociálně vyloučených oblastí v České
Souček, Vojtěch ; Guri, Durmish (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Diplomová práce je komparativní analýzou, která se zaměřuje na problematiku sociálně vyloučených oblastí ve dvou státech Evropské unie - Velké Británii a České republice. Pojícím hlediskem této práce je mapování těchto oblastí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - Teoretické a Empirické. Teoretická část je dále dělena do čtyřech podčástí, tématických bloků. V prvním bloku je vymezena základní terminologie s definicemi týkajícími se sociálně vyloučených lokalit. Druhý blok je zaměřen na představení celoevropského projektu týkajícího se sociálně vyloučených lokalit a jejich mapování, nazvaného European Learning Network. Třetí blok je věnován Velké Británii a je v něm nastíněn vývoj mapování sociálně vyloučených městských částí, politika vlády na tomto poli a v závěru jsou prezentovány příklady dobré praxe. V pořadí čtvrtý blok se zaměřuje na Českou republiku. Stejně jako v kapitole předchozí, je i zde nastíněn vývoj mapování sociálně vyloučených oblastí, politika vlády na tomto poli, příklady dobré praxe a v závěru je prezentováno dotazníkové šetření problematiky mezi relevantními institucemi a jeho výstupy. Empirická část se týká samotné komparace přístupů Velké Británie a České republiky k problematice sociálně vyloučených lokalit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.