|
Plánování výroby v podmínkách neurčitosti
Grulich, Martin ; Popela, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vícestupňovém a vícevýrobkovém problému optimalizace výrobních dávek pro obecné výrobně montážní struktury reprezentované orientovaným acyklickým grafem, kde každý uzel může mít několik předchůdců a následníků. Předpokládáme stochastická poptávka, konečný plánovací horizont složený z diskrétních časových period, dynamické výrobní dávky, několik kapacitně omezených zdrojů a časově proměnné nákladové parametry. Cílem je minimalizace celkových nákladů za daný plánovací horizont. V práci je zpracován přehled modelů se stochastickou poptávkou a obecný popis genetického algoritmu. Pomocí různých modifikací genetického algoritmu byly navrženy a programově implementovány metody řešení zvoleného modelu. Tyto metody byly experimentálně srovnány na vybraných příkladech.
|
|
Plánování výroby v podmínkách neurčitosti
Grulich, Martin ; Popela, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vícestupňovém a vícevýrobkovém problému optimalizace výrobních dávek pro obecné výrobně montážní struktury reprezentované orientovaným acyklickým grafem, kde každý uzel může mít několik předchůdců a následníků. Předpokládáme stochastická poptávka, konečný plánovací horizont složený z diskrétních časových period, dynamické výrobní dávky, několik kapacitně omezených zdrojů a časově proměnné nákladové parametry. Cílem je minimalizace celkových nákladů za daný plánovací horizont. V práci je zpracován přehled modelů se stochastickou poptávkou a obecný popis genetického algoritmu. Pomocí různých modifikací genetického algoritmu byly navrženy a programově implementovány metody řešení zvoleného modelu. Tyto metody byly experimentálně srovnány na vybraných příkladech.
|
|
Informační portál o zdraví a kráse pro značku Lifesaver
Grulich, Martin
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou webového portálu o zdraví a kráse zaměřený na email marketing pro značku Lifesaver. Teoretická část práce se věnuje všeobecné problematice tvorby webových aplikací s architekturou MVC, zhodnocení výhod a nevýhod konkurenčních portálů, které jsou podobně založené, email marketingu a nakonec popisu značky Lifesaver a jeho potřeb. Vlastní práce spočívá v naprogramování webového portálu za pomocí MVC architektury včetně vytvoření logotypu a grafického návrhu dle požadavků a potřeb firmy Lifesaver.
|
| |