Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava konjugátů oligonukleotidových sond s funkčními molekulami.
Grossová, Petra ; Miletín, Miroslav (vedoucí práce) ; Demuth, Jiří (oponent)
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra farmaceutické chemie a farmaceutické analýzy Školitel: doc. PharmDr. Miroslav Miletín, Ph.D. Konzultantka: Mgr. Michaela Beranová Studentka: Petra Grossová Název diplomové práce: Příprava konjugátů oligonukleotidových sond s funkčními molekulami Cílem této diplomové práce bylo najít optimální podmínky konjugace oligonukleotidu s fluorescenčním barvivem pomocí click chemie na pevné fázi. Za značící molekulu bylo vybráno tradiční fluorescenční barvivo Cyanine5. Byl sledován vliv použité koncentrace fluorescenčního barviva, pozice značení, pevné fáze a doby reakce. Byly optimalizovány podmínky deprotekce. Byly provedeny 2 série reakcí s následnou deprotekcí a čištěním. Efektivita reakce byla vyhodnocována porovnáním ploch pod křivkou píků konjugovaných a nekonjugovaných molekul v chromatogramech vzorků po analýze metodou HPLC s UV detekcí. Integrace píků byla provedena v programu LabSolutions. Nejvyšší výtěžnost poskytovaly reakce probíhající na polystyrenové pevné fázi, a to při značení na všech pozicích řetězce. Pro značení na 5'-konci řetězce bylo dosaženo více než 90% výtěžnosti při použití všech námi testovaných pevných fází. Dále bylo zjištěno, že pro click reakci postačuje koncentrace fluorescenčního barviva 100× nižší, než je...
Franchising as the method of market entering
Koreňová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Grossová, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem "franchising jako forma vstupu na trh". Ve dvou částech, teoretické a praktické, jsem v práci charakterizovala formy expanze na zahraniční trhy s důrazem na franchising a na příkladu jedné ze světově nejúspěšnější franchis, společnosti SUBWAY, jsem ukázala, jak franchisingový koncept funguje. Pomocí dotazníku a SWOT analýzy jsem defiovala problémy, kterým musí mladá firma na českém trhu čelit, zjistila silné stránky daného konceptu a závěrem podala návrhy na řešení, která by vedla ke zlepšení postavení na trhu. Na konceptu společnosti SUBWAY sem se tak snažila dokázat, že franchising může být při jistých podmínkách úspěšnou formou expanze na zahraniční trhy.
Subway. Logistické řešení pro střední a východní Evropu
Benschová, Šárka ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Grossová, Petra (oponent)
Subway je s cca 29.700 pobočkami v 87 zemích světa vedoucím řetězcem franšízových restaurací rychlého občerstvení, který se specializuje na zdravou stravu. 47 obchodů se nachází v České republice, Polsku, Maďarsku a Chorvatsku, oblasti, která je momentálně středem pozornosti pro další rozvoj řetězce. Koncepce zásobování v této oblasti je však nejednotná a vede k neúměrně vysokým nákladům a nárokům na management obchodů, proto vyvstává akutní potřeba sjednocení logistického systému. Pro všechny pobočky v oblasti zůstanou dva až tři lokální dodavatelé zajišťující dodávky zeleniny, nápojů a místních specialit; ostatní zboží bude dodáváno jedinou logistickou společností formou konsolidované dodávky. V práci je navržena nová logistické koncepce zajištění dostupnosti zboží potřebného pro správný chod všech poboček Subway ve střední a východní Evropě v kontextu integrace, sjednocení a zjednodušení logistických řetězců a zefektivnění jejich řízení, a to z pohledu poskytovatele logistických služeb. Úloha je řešena ve třech částech - přeprava zboží od výrobců do skladu, jeho rozvoz na jednotlivé pobočky a sklad samotný, a to včetně nákladových propočtů. Z analýzy umístění dodavatelů a obsluhovaných poboček vyplývá vhodné umístění skladové jednotky v blízkosti Prahy. Zboží se dělí na mražené, chlazené a suché a nepotravinářské. Je vyčíslena spotřeba jednotlivých druhů zboží a navržen způsob zásobování skladu, dopravní prostředky, počet řidičů, konsolidace na dodávkových trasách a jejich frekvence. Zásobování 47 obchodů proběhne speciálními dopravními prostředky s kombinovaným přepravním prostorem umožňujícím oddělenou přepravu jednotlivých druhů zboží s pohyblivými přepážkami , a to na pěti trasách vždy mezi 7:00-23:00 hod v každé zemi ve stejný den. Sklad je klíčový pro konsolidaci zásilek dle požadavků jednotlivých obchodů, a to v souladu s principem FIFO. Skladuje se 70 položek zboží ve třech částech skladu, a to v příhradových regálech s podélným zakládáním s kapacitou 168 paletových míst ve výši 4 palet. Manipulace probíhá nízko- a vysokozdvižným a vychystávacím vozíkem. Limitní sklad je obdélníkový o ploše 122,4 m2, měsíční náklady jsou 485,- Kč na paletové místo, ve skladu mraženém a chlazeném o 15,- Kč na místo vyšší. Celkové náklady na zajištění zásobování všech poboček restaurací Subway v celé oblasti jsou součtem nákladů na pořízení zboží, jejich dopravu od dodavatele do skladu, skladové operace a rozvoz zboží na jednotlivé pobočky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Grossová, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.