Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompenzace specifické poruchy učení - dyslexie u žáků a její projevy v Odborné praxi na střední škole
Gregrová, Lucie
Bakalářská práce pojednává o žácích, kteří trpí dyslexií a studují Veterinární prevenci na Vyšší odborné škole ekonomické a zdravotnické a střední škole v Boskovicích. Práce zjišťovala, jak žáci s poruchou, ale i bez poruchy chápou dyslexii jako handicap při studiu předmětu Odborná praxe a jaké mají informace o problematice specifických poruch učení. V teoretické části bakalářské práce jsme se seznámili s odbornými prameny, které se zabývají problematikou nejen dyslexie, ale i dalších specifických poruch učení, diagnostikou specifických poruch učení, reedukací a kompenzací dyslexie, institucemi pomoci pro jedince trpící specifickými poruchami učení od předních a uznávaných odborníků na tuto problematiku. Metody teoretické části byly analýza, syntéza a komparace názorů a zjištění, těchto odborníků. V praktické části, bylo řešeno, kolik žáků studujících obor Veterinární prevence trpí, anebo netrpí poruchou. Cílem bylo zjistit, jak zmíněné poruchy ovlivňují odbornou praxi. Pro praktickou část byl zvolen kvantitativní výzkum a metodou praktické části bylo dotazování pomocí techniky dotazníků, které byly rozdány ve všech třídách oboru Veterinární prevence. Zjištěná data jsou k dispozici pro danou školu a jsou vyhodnocena deskriptivní statistikou. Cílem teoretické části práce bylo prostudovat a seznámit se s nejnovějšími poznatky v odborných publikacích, zabývající se již zmíněnou problematikou, vymezit a definovat specifické poruchy učení. Cílem praktické části práce bylo sestavení a vyhodnocení dotazníkového šetření, které proběhlo u žáků Veterinární prevence. Výsledky měly zodpovědět, jak zmíněné poruchy ovlivňují Odbornou praxi.

Viz též: podobná jména autorů
6 Grégrová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.