Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace automobilového provozu
Gregor, Ivan ; Pudlák, Petr (vedoucí práce) ; Hladík, Milan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem podstatných částí programu, který simuluje automobilový provoz. Popisuje reprezentaci silniční sítě, agentů, průběh simulace a její výstup. Dále popisuje některé výsledky dosažené při simulaci konkrétních dopravních situací. Na konci práce je také uvedeno srovnání programu s multiagentnímy systémy. Silniční síť se skládá ze silnic a křižovatek, které jsou řízené světelnou signalizací. Uživatel programu může v simulaci pozorovat chování různých agentů. Jedinou podmínkou je, aby třída reprezentující agenta implementovala jednotný interface. Agentem se rozumí auto a řidič dohromady. Je to autonomní objekt, který se pohybuje po silniční síti v rámci daných omezení simulace. Chování agentů je tedy omezeno pravidly simulace. Agenti jsou případně simulací usměrňováni, aby nedošlo ke kolizi nebo k porušení pravidel silničního provozu. Výstup simulace použijeme pro porovnání úspešnosti jednotlivých strategií agentů, co se týče doby jízdy nebo spotřeby paliva.
Použití plánovacích technik pro generování sportovního komentáře pro dvojici virtuálních agentů
Gregor, Ivan ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Virtuální agenti jsou významní reprezentanti multimodálních uživatelských rozhraní. Tato práce představuje systém IVAN (Intelligent Interactive Virtual Agent Narrators), který v reálném čase generuje emotivně zabarvené komentáře k tenisovému utkání zadanému jako anotované video. Systém využívá dvou různých virtuálních agentů, kteří mají odlišné role (TV komentátor a expert), různé profily osobnosti a pozitivní, neutrální nebo negativní postoj k jednotlivým hráčům. Systém používá HTN plánovač pro generování dialogů, což umožňuje plánování delších dialogů a generování alternativních plánů. Systém může také přerušit projev agenta, pokud dojde k významnější události, kterou je třeba okomento- vat. Emotivní stav virtuálních agentů je vyjádřen lexikálním výběrem, výrazem obličeje a gesty. Práce je zaměřena na plánování dialogů, zpracování znalostí a řízení chování virtuálních agentů. Jako audio-vizuální komponenta systému byl využit komerční soft- ware.
Použití plánovacích technik pro generování sportovního komentáře pro dvojici virtuálních agentů
Gregor, Ivan ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Virtuální agenti jsou významní reprezentanti multimodálních uživatelských rozhraní. Tato práce představuje systém IVAN (Intelligent Interactive Virtual Agent Narrators), který v reálném čase generuje emotivně zabarvené komentáře k tenisovému utkání zadanému jako anotované video. Systém využívá dvou různých virtuálních agentů, kteří mají odlišné role (TV komentátor a expert), různé profily osobnosti a pozitivní, neutrální nebo negativní postoj k jednotlivým hráčům. Systém používá HTN plánovač pro generování dialogů, což umožňuje plánování delších dialogů a generování alternativních plánů. Systém může také přerušit projev agenta, pokud dojde k významnější události, kterou je třeba okomento- vat. Emotivní stav virtuálních agentů je vyjádřen lexikálním výběrem, výrazem obličeje a gesty. Práce je zaměřena na plánování dialogů, zpracování znalostí a řízení chování virtuálních agentů. Jako audio-vizuální komponenta systému byl využit komerční soft- ware.
Simulace automobilového provozu
Gregor, Ivan ; Hladík, Milan (oponent) ; Pudlák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem podstatných částí programu, který simuluje automobilový provoz. Popisuje reprezentaci silniční sítě, agentů, průběh simulace a její výstup. Dále popisuje některé výsledky dosažené při simulaci konkrétních dopravních situací. Na konci práce je také uvedeno srovnání programu s multiagentnímy systémy. Silniční síť se skládá ze silnic a křižovatek, které jsou řízené světelnou signalizací. Uživatel programu může v simulaci pozorovat chování různých agentů. Jedinou podmínkou je, aby třída reprezentující agenta implementovala jednotný interface. Agentem se rozumí auto a řidič dohromady. Je to autonomní objekt, který se pohybuje po silniční síti v rámci daných omezení simulace. Chování agentů je tedy omezeno pravidly simulace. Agenti jsou případně simulací usměrňováni, aby nedošlo ke kolizi nebo k porušení pravidel silničního provozu. Výstup simulace použijeme pro porovnání úspešnosti jednotlivých strategií agentů, co se týče doby jízdy nebo spotřeby paliva.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.