Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení
Grajciar, Andrej
Téma online marketingu je pro nás velmi zajímavá, protože zažíváme obrovský rozmach této sféry a trendy v online marketingu se neustále posouvají vpřed, mění a přizpůsobují aktuálním požadavkům trhu. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda vyvinuté úsilí a jednotlivé využití nástrojů online marketingu zasahují do ekonomických aspektů podniku, a pokud ano, tak zjistit v jaké míře. Obecně měřitelné parametry a metriky realizovaných činností nás vedou k přesvědčení, že námi zvolené postupy byly efektivní, správné a vedly k žádanému cíli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.