Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The script as a diary
Godovič, Marek ; Ulver, Stanislav (vedoucí práce) ; Vajchr, Marek (oponent)
Magisterská teoretická práca "Film ako denník. Denník a jeho dve podoby v osobných dokumentoch Martina Šulíka a Naomi Kawase" se zamierava na definovanie a stručné vymenovanie denníkových premien v leteratúre, fotografiia filme. Ide o osobné dokumenty, ktoré kladú doraz nie na faktografiu, ale na pocitovú a emočnú stránku osobnost. Práca sa bližšie venuje príkladom dvoch podob osobných dokumentov spracovaných na základe denníkov slovenského režiséra Martina Šulíka (Poslední cesta Lemuela Gullivera aneb Klíč k určován trpaslíků) a japonskej rešisérky Naomi Kawase (Tiene)
Dance video film - jazyk ve filmech fyzických divadel
Godovič, Marek ; Šerý, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Miloš (oponent)
Bakalářská práce se pokouší zkoumat specifický filmový jazyk v tanečních video filmech. Zaměřuje se na mimotaneční inspirace, způsob práce se slovem, pozastavuje se nad existencí resp. neexistencí scénářů ? scénosledů u přípavy tanečního filmu. Práce se snaží konfrotovat tři rozdílné cesty vyjádření tance filmeme reprezentované třemi významnými evropskými soubory DV 8, Rosas a Ultima Vez a jejich díly The Cos of Living, Fase, Four movements to the Music of Steve Reich a The Blush. Všechny tři mají svou verzi hranou resp. tančenou v divadelním prostoru, všechny tři nejsou prostou adaptací divadelní verze, všechny tři se staly plnohodnotnými filmovými díly v žánru tanečního filmu a přesto jsou formou přístupu a intenzitou práce odlišné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.