Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových principů v oblasti agrobyznysu: výstřel do tmy, nebo cesta zpět k přidané hodnotě v zemědělské prvovýrobě
Glosová, Hana
Tato práce se zabývá propojením oblasti zemědělství a marketingu. Základní otázkou je, jestli může propojení těchto dvou oblastí přinést podnikateli nové příležitosti při tvorbě produktů s přidanou hodnotou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy pojící se s touto problematikou. Praktická část se skládá z výzkumu, který je zaměřen na podnikající subjekty. Nejprve jsou provedeny rozhovory s malými rodinnými farmami. Dále pak s firmami tvořící tradiční velkovýrobu. Závěrem je srovnání těchto dvou rozdílných skupin a porovnání jejich marketingové strategie. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na nákupní potřeby kupujících a jejich pohled na současný stav českého zemědělství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.