Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele
Glóziková, Eliška
Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele. Brno, 2015. 99 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá chováním spotřebitele a nákupním rozhodovacím procesem na trhu s vínem s důrazem na vliv obalu a etikety vína. V praktické části práce jsou využity kvalitativní výzkumné metody. Dvě hlavní metody jsou eye-trackingový výzkum a hloubkové rozhovory. Z výsledků práce je sestaven model chování spo-třebitele. Součástí práce jsou také doporučení, použitelná při vytváření etikety vína.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.