Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spotřebního chování návštěvníků Českého pivního festivalu
Gaudlová, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce je věnována průzkumu trhu, vychází z analýzy spotřebního chování návštěvníků eventu Český pivní festival. Průzkum byl proveden formou dotazování a měl odhalit, zda firma promuje event účinně, jaké z využitých komunikačních kanálů mají největší odezvu a zda byli návštěvníci spokojeni či nespokojeni a co k tomu přispívá. V první části je přiblíženo prostředí Českého pivního festivalu, základní údaje o něm a možné konkurenci. Část druhá a třetí je teoretická, čtenáři představuje pojem event marketing, začlenění tohoto komunikačního nástroje do komunikační strategie firmy a základní informace o průzkumu trhu formou dotazování. Část čtvrtá je nosným jádrem celé práce, jedná se o představení jednotlivých otázek dotazníku, zobrazení, popsání a hodnocení výsledků. V části poslední čtenář najde celkové zhodnocení a doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.