Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
GARDOŠ, Marian
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy zdrojů a kompetencí v jednotlivých funkcionálních oblastech. Na základě uspořádání a činností daného podniku jsou v analýze hodnoceny tyto funkc. oblasti: finance, marketing a lidské zdroje. Metodou SWOT jsem stanovil hlavní silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ty se staly základem pro výběr vhodné podnikové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.