Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gamifikace a její využití při designu služeb
Laky, Jan ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Fuksa, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá termínem gamifikace, jeho původem, dez/interpretací a možnou budoucností. Gamifikace vychází ze hry a jejího historického vývoje, který je v práci popsán od antických dob až po éru počítačů. Tím se dostáváme ke vztahu gamifikace a digitálních technologií, které dokážou rozvinout její opravdový potenciál. V praktické části vycházím z identifikovaných gamifikačních principů a na jejich základě vytvářím model vlastní gamifikované služby. Samotnému tvůrčímu procesu předchází analytická část, kde snažím identifikovat mezeru na trhu a tu svým řešením vyplnit.

Viz též: podobná jména autorů
1 Fuksa, Matyáš
1 Fuksa, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.