Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociologická analýza rekrutační fáze kvalitativních projektů, zejména focus groups v praxi marketingového výzkumu
Fridrichovská, Tereza ; Jeřábek, Hynek (vedoucí práce) ; Buchtík, Martin (oponent)
Bakalářská práce je sociologickou analýzou rekrutáční fáze kvalitativních projektů, zejména pak nejfrekventovanější kvalitativní metody, tj. focus groups, v marketingovém výzkumu. První část práce představuje historii focus groups až po její současnou podobu včetně zásad při jejich realizaci. Dále se práce věnuje historii výzkumu trhu na území České republiky se zaměřením na příchod metody focus groups. Práce seznamuje čtenáře s marketingovým výzkumem trhu a jeho specifiky se zaměřením na kvalitativní projekty, konkrétně hlavně na metodu focus groups a její obměny. V další části práce jsou charakterizovány metody rekrutace a standardy, kterými se rekrutace řídí s důrazem na sdružení Simar. Závěrečná část práce je věnována metodologii a pak vlastnímu šetření mezi vybranými pěti rekrutátory, kteří zajišťují výběr respondentů na kvalitativní projekty, zejména focus groups, v České republice. Skrze jejich výpovědi autorka celý proces rekrutace popisuje, definuje jeho kritická místa a navrhuje možná zlepšení z nich plynoucí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.