Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the direct sale in the Czech Republic
Frištiková, Mária ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem mé práce je analýza přímého prodeje z pohledu spotřebitele. Jak spotřebitel vnímá společnosti přímého prodeje. Snažila jsem se zjistit, do jaké míry jsou spotřebitelům sympatické, a zda-li je vůbec poznají. Pokud od nich nakupují vybrané zboží, tak jaká je jejich motivace k nákupu. Frekvence nakupování byla také jedním z faktorů. V teoretické části je prostřednictvím odborné literatury a internetových zdrojů popsán marketing, jeho formy, přímý prodej a jaké společnosti přímého prodeje působí na českém trhu. V praktické části jsem použila kvantiativní metodu dotazníkového šetření. Vytvořila jsem dotazník v elektronické a tištěné podobě. Při jeho vyprcování jsem se věnovala konkrétním otázkám z dotanzíku a sledovaní faktorů, které působí na spotřebitele přímého prodeje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.