Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza image ČSOB Leasing, a.s.
Rosí, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Freidinger, Oldřich (oponent)
Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně předat veřejnosti základní myšlenky své image.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.