Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace VoIP ústředny pro komerční využití
František, Jiří ; Hanák, Pavel (oponent) ; Janovič, Filip (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem VOIP ústředny založené na Asterisku s účtovacím systémem A2Billing. Nejdříve je popsán průběh instalace programového vybavení a zprovoznění ústředny pro možnost volání v rámci ústředny i mimo ni. Následuje úvod do problematiky účtování hovorů s praktickou ukázkou celkového nastavení systému. Rozebrána jsou webová rozhraní jak administrátorská, tak i uživatelská. Na konci je popis jednotlivých vybraných VOIP telefonů, které byly využívány při tvorbě této práce. Je i stručně vysvětleno základní nastavení jednotlivých telefonů.
Antispamové filtry
František, Jiří ; Fojtová, Lucie (oponent) ; Pust, Radim (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací antispamového řešení pro operační systém GNU/Linux. V úvodní části je popsána teorie přenosu, příjmu poštovních zpráv a pro- blematika nevyžádané pošty. V rámci práce je realizován poštovní server přenosovým agentem Postfix. Amavis byl využit jako antispamové řešení, který tvoří rozhranní mezi Postfixem a programy na kontrolu obsahu zpráv. Ty jsou tvořeny SpamAssassin a Cla- mAV. Hlavním cílem bylo vytvoření aplikace pro nastavování antispamových filtrů. Vý- sledkem je možnost nastavování a vytváření filtrů spolu se seznamy černých a bílých odesílatelů. Zprávy uložené v karanténě je možné obnovit. Zprávy uložené v karanténě slouží pro tvorbu statistik nevyžádané pošty.
Antispamové filtry
František, Jiří ; Fojtová, Lucie (oponent) ; Pust, Radim (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací antispamového řešení pro operační systém GNU/Linux. V úvodní části je popsána teorie přenosu, příjmu poštovních zpráv a pro- blematika nevyžádané pošty. V rámci práce je realizován poštovní server přenosovým agentem Postfix. Amavis byl využit jako antispamové řešení, který tvoří rozhranní mezi Postfixem a programy na kontrolu obsahu zpráv. Ty jsou tvořeny SpamAssassin a Cla- mAV. Hlavním cílem bylo vytvoření aplikace pro nastavování antispamových filtrů. Vý- sledkem je možnost nastavování a vytváření filtrů spolu se seznamy černých a bílých odesílatelů. Zprávy uložené v karanténě je možné obnovit. Zprávy uložené v karanténě slouží pro tvorbu statistik nevyžádané pošty.
Návrh a realizace VoIP ústředny pro komerční využití
František, Jiří ; Hanák, Pavel (oponent) ; Janovič, Filip (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem VOIP ústředny založené na Asterisku s účtovacím systémem A2Billing. Nejdříve je popsán průběh instalace programového vybavení a zprovoznění ústředny pro možnost volání v rámci ústředny i mimo ni. Následuje úvod do problematiky účtování hovorů s praktickou ukázkou celkového nastavení systému. Rozebrána jsou webová rozhraní jak administrátorská, tak i uživatelská. Na konci je popis jednotlivých vybraných VOIP telefonů, které byly využívány při tvorbě této práce. Je i stručně vysvětleno základní nastavení jednotlivých telefonů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.