Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimising the promotion and place marketing mix elements of Bar, Který Neexistuje
Fodorová, Dana
Táto bakalárska práca sa venuje analizovaniu prvkov marketingového mixu spoločnosti Bar, který neexistuje s.r.o., pôsobiacej na trhu gastronómie. Cieľom tejto práce je zlepšenie prvkov marketingového mixu spoločnosti, konkrétnejšie elementy miesta a propagácie. Tento zámer bude dosiahnutý v prvom rade, analýzou interného a externého prostredia tohto podniku, následne vykonaním výskumu na získanie relevantných dát a napokon na základe týchto informácií budú navrhnuté odporúčania pre zlepšenie interiéru Baru. Práca bude ukončená formuláciou návrhov týkajúcich sa spôsobov oznámenia navrhovaných zmien zákazníkom.

Viz též: podobná jména autorů
4 Fodorová, Dagmara
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.