Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj ekonomiky a životní úrovně na území České republiky v období 1989-2020
Floder, Jiří
Diplomová práce se zabývá vysvětlením příčin a souvislostí vývoje indikátorů životní úrovně v ČR po sametové revoluci v komparaci se sousedními státy. Na základě výsledků analýzy HDP bylo zjištěno, že proces transformace ekonomiky v České republice byl úspěšný, avšak stále svou ekonomickou výkonností nedosahuje takové úrovně jako Německo a Rakousko. Za klíčové oblasti životní úrovně byly označeny ekonomika a hospodářství, sociální podmínky a životní prostředí. Úroveň kvality života na území České republiky se v období 1989-2020 prokazatelně zlepšila. Jako nejdůležitější faktory pro vývoj kvality života na českém území byly vyhodnoceny pád komunismu, možnost svobodného podnikání a možnost cestování. Zároveň byly identifikovány aspekty, které by v budoucnu mohly pozvednout kvalitu života lidí v ČR. Mezi tyto doporučení patří například zlepšení vitality české populace, zefektivnění byrokracie, podpora tuzemských podniků či zlepšení stavu životního prostředí.
Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.
Floder, Jiří
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak příznivci klubu FC Zbrojovka Brno a fanoušci fotbalu hodnotí marketingové nástroje, které klub v současné době využívá pro své marketingové účely. V práci je zanalyzována současná marketingová strategie klubu v sezóně 2018/2019, kdy klub působí ve druhé nejvyšší soutěži. K zanalyzování a pochopení současné marketingové strategie klubu byl použit marketingový mix 4P. Pro výzkum názoru fanoušků bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Dotazník byl použit v elektronické podobě, přístup k tomuto dotazníku byl skrze hypertextový odkaz. Tento hypertextový odkaz byl autorem této práce posílán vybraným lidem, o kterých měl autor práce prokazatelné informace, že jsou příznivci fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno nebo jsou obecně příznivci sportu a fotbalu zvláště. Podle výsledku výzkumu, hodnotili respondenti využívání marketingových nástrojů klubu spíše průměrně až podprůměrně, avšak některé vybrané marketingové nástroje hodnotili dotazovaní zvlášť pozitivně. Například event marketing je klubem nastaven dobře a má dobrý potenciál do budoucích let. Zároveň bylo zjištěno, že velký vliv na vnímání marketingu klubu mají samotné sportovní výsledky klubu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.