Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza projektového řízení v oblasti reklamy
Kuropatwová, Edita ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Felgrová, Dana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza projektového řízení v oblasti reklamy. Cílem práce je analyzovat činnost jednotlivých oddělení reklamní agentury a navrhnout doporučení, která by mohla současný systém projektového řízení zefektivnit. První část diplomové práce seznamuje s teorií projektového řízení. S využitím odborné literatury jsou vymezeny základní pojmy, patřící do této oblasti. V úvodu analytické části je představena vybraná reklamní agentura a následně popsán systém projektového řízení v jednotlivých odděleních této společnosti. Na základě zjištěných poznatků a informací jsou doporučeny postupy, které by mohly vést ke zlepšení současného stavu a zefektivnění organizace práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.