Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix
Fatrdlová, Adéla ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu firmy HET, zanalyzování jednotlivých nástrojů a následné navržení jejich zlepšení. Tato práce je složena ze dvou částí, a to z literární rešerše a vlastního řešení, pod které spadá podkapitola návrhů a doporučení. V první části jsou obsaženy základní pojmy spojené s marketingem a marketingovým mixem se zaměřením na čtyři základní nástroje. V druhé části je stručně charakterizována firma HET, dále jsou zde rozebrány dílčí části marketingového mixu daného podniku a také marketingové mikroprostředí, ve kterém se firma pohybuje. Na základě sesbíraných informací jsou provedeny potřebné analýzy a poté jsou navrženy případné návrhy a doporučení, které by mohly napomoci k efektivnějšímu působení marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Fatrdlová, Anita
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.