Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Orffovy nástroje v kontextu současné hudební výchovy dítěte předškolního věku
Fajtová, Jitka ; Kodejška, Miloš (vedoucí práce) ; Bajerová, Ludmila (oponent)
Cílem diplomové práce je zrealizovat v jedné třídě mateřské školy hudební projekt s využitím hudebních nástrojů Orffova instrumentáře a testem hudebnosti zjistit, jaký individuální přínos mají Orffovy nástroje v rozvoji hudebnosti předškolních dětí. Práce s názvem "Orffovy nástroje v kontextu současné hudební výchovy dítěte předškolního věku" je rozdělena do pěti kapitol. V teoretické části přehledně popisuji pedagogickou reformu hudební výchovy, objasňuji současné pojetí hudební výchovy v předškolním vzdělávání na základě rámcového vzdělávacího programu, zmiňuji psychologickou charakteristiku rozvoje hudebnosti předškolního dítěte, popisuji Orffův instrumentář a jeho využití v integrativní pedagogice. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum, kde dle dotazníků zjišťuji, jak často, jakým způsobem a s jakými hudebními nástroji z Orffova instrumentáře pracují paní učitelky v mateřských školách. Testem hudebnosti zjišťuji hudební schopnosti a dovednosti dětí jedné třídy v mateřské škole, ve které na základě hudebního projektu ověřuji a vyhodnocuji přínos Orffova instrumentáře v rozvoji hudebnosti dětí. Práci doplňuji videozáznamem a fotkami z hudebního experimentu.
Orffovy nástroje v kontextu současné hudební výchovy dítěte předškolního věku
Fajtová, Jitka ; Kodejška, Miloš (vedoucí práce) ; Bajerová, Ludmila (oponent)
Cílem diplomové práce je zrealizovat v jedné třídě mateřské školy hudební projekt s využitím hudebních nástrojů Orffova instrumentáře a testem hudebnosti zjistit, jaký individuální přínos mají Orffovy nástroje v rozvoji hudebnosti předškolních dětí. Práce s názvem "Orffovy nástroje v kontextu současné hudební výchovy dítěte předškolního věku" je rozdělena do pěti kapitol. V teoretické části přehledně popisuji pedagogickou reformu hudební výchovy, objasňuji současné pojetí hudební výchovy v předškolním vzdělávání na základě rámcového vzdělávacího programu, zmiňuji psychologickou charakteristiku rozvoje hudebnosti předškolního dítěte, popisuji Orffův instrumentář a jeho využití v integrativní pedagogice. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum, kde dle dotazníků zjišťuji, jak často, jakým způsobem a s jakými hudebními nástroji z Orffova instrumentáře pracují paní učitelky v mateřských školách. Testem hudebnosti zjišťuji hudební schopnosti a dovednosti dětí jedné třídy v mateřské škole, ve které na základě hudebního projektu ověřuji a vyhodnocuji přínos Orffova instrumentáře v rozvoji hudebnosti dětí. Práci doplňuji videozáznamem a fotkami z hudebního experimentu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Fajtová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.