Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
FEDORKOVÁ, Tereza
Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu, mnoho lidí se ho ještě nenaučilo používat, přesto můžeme předpokládat jeho raketový vzrůst. První polovinu mé práce jsem věnovala zpracování literární rešerše, ve které je představena problematika nákupního chování a oblast m-Commerce a její základní pojmy. Na základě sekundárních dat jsem popsala současný stav m-Commerce a analyzovala české i světové průzkumy, věnující se této problematice. Druhá polovina mé práce je poté věnována vlastnímu výzkumu nákupního chování v oblasti m-Commerce. Jako cestu k získání primárních dat jsem si vybrala jednu z kvantitativních metod marketingového výzkumu dotazníkové šetření.
Podniková kultura ve vybraném podniku
FEDORKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce je popsat základní teoretické znalosti a zákonitosti v problematice podnikové kultury. Po nastudování odborné literatury jsem danou problematiku seskupila do literárního přehledu, na jehož základě jsem zanalyzovala podnikovou kulturu u vybraného podniku. Spolupracovala jsem s firmou CENTES, s. r. o., sídlící v Českých Budějovicích. Cílem praktické části bylo analyzovat a definovat současný stav podnikové kultury ve vybraném podniku. Pro analýzu podnikové kultury jsem využila jedné z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazníkového šetření. Posledním cílem bylo navržení vhodných řešení pro zlepšení stávající situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.