Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace umělé inteligence v simulátoru strategické hry
Fürbach, Radek ; Mrázová, Iveta (vedoucí práce) ; Chrpa, Lukáš (oponent)
Cílem této práce je porovnání několika vybraných metod umělé inteligence ve specifikované strategické hře. Práce obsahuje tři části. První část specifikuje model strategické hry, na kterém jsou simulovány experimenty. Definuje objekty vyskytující se ve hře, vztahy mezi nimi a použité algoritmy. Druhá část specifikuje umělou inteligenci použitou ve strategické hře. Vysvětluje genetické algoritmy a uvádí několik metod selekcí, křížení a mutací. Popisuje některé základní umělé neuronové sítě a jejich architektury. Poslední část popisuje několik různých algoritmů umělé inteligence vycházejících z teorie v 2. části. Dále porovnává jejich výkonnost na simulovaných experimentech.
Metody lokalizace rozdílů v různých modálitách malířských děl
Fürbach, Radek ; Blažek, Jan (vedoucí práce) ; Křivánek, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá analýzou malířských děl za účelem zjištění použitých malířských technik. Konkrétně se zaměřuje na lokalizaci podkladových kreseb na základě porovnání snímků pořízených ve spektrech s rozdílnou penetrační hloubkou. Definuje problém spojený se zachycením porovnávaných snímků v různých spektrech. Specifikuje metody, které určují závislost mezi částmi spektra (převážně RGB a IR) a na základě zjištěné závislosti aproximují převod mezi těmito částmi spektra (Projekce červené složky spektra, Intenzita barvy, Vážený průměr složek spektra, Tabulkový přepočet, Lineární regrese, PCA analýza a Hranová dekompozice). Práce též popisuje obecnější problémy znesnadňující řešení dané úlohy, jako je šum, nerovnoměrné osvětlení a sčítání stejného typu záření. Problémy jsou v práci důkladně rozebrány. Navrhujeme Výpočet parametrů osvětlení pomocí neuronové sítě, Aproximace intenzity osvětlení rozmazáním, Aproximace intenzity osvětlení polynomem a Aproximace intenzity osvětlení metodou TWMJ pro potlačení nerovnoměrného osvětlení. Definujeme metody Odhadnutí z hranové dekompozice a Lokální metoda nejmenších čtverců řešící sčítání stejného typu záření. Dále popisujeme Gaussův filtr, Průměrování, Mediánový filtr, Konzervativní vyhlazení a Průměrování s mezí pro odstranění šumu. Navržené metody jsou experimentálně...
Implementace umělé inteligence v simulátoru strategické hry
Fürbach, Radek ; Chrpa, Lukáš (oponent) ; Mrázová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této práce je porovnání několika vybraných metod umělé inteligence ve specifikované strategické hře. Práce obsahuje tři části. První část specifikuje model strategické hry, na kterém jsou simulovány experimenty. Definuje objekty vyskytující se ve hře, vztahy mezi nimi a použité algoritmy. Druhá část specifikuje umělou inteligenci použitou ve strategické hře. Vysvětluje genetické algoritmy a uvádí několik metod selekcí, křížení a mutací. Popisuje některé základní umělé neuronové sítě a jejich architektury. Poslední část popisuje několik různých algoritmů umělé inteligence vycházejících z teorie v 2. části. Dále porovnává jejich výkonnost na simulovaných experimentech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.