Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy
Janda, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Exnerová, Kamila (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat specifika veletržního průmyslu v Německu a Švýcarsku. Dále zjistit efektivitu a perspektivu veletrhů. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola vymezuje veletrhy jako nástroj marketingové komunikace. Druhá kapitola se věnuje opodstatnění veletrhů ve smyslu stručného popsání historie, typů veletrhů a jednotlivých pohledů vystavovatelů a návštěvníků. Třetí kapitola popisuje koncept veletrhu ze strany organizátora i vystavovatele. Cílem čtvrté a páté kapitoly je popis německého a švýcarského veletržního průmyslu. Poslední šestá kapitola je zaměřena na perspektivu veletrhů.

Viz též: podobná jména autorů
1 EXNEROVÁ, Karolína
5 Exnerová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.