Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv současné úpravy značení potravin na nákupní rozhodování spotřebitele
Erlebach, Jan ; Šánová, Petra (vedoucí práce) ; Markéta, Markéta (oponent)
Diplomová práce se věnuje hlavním aspektům nákupního chování spotřebitelů a využití sledovaných známek kvality u potravin. Cílem je identifikovat znalost a míru využití systému informací poskytovaných k označování potravin a vliv vybraných potravinových značek na nákupní chování českých spotřebitelů. Dílčím cílem je pak provedení praktického ověření správnosti a úplnosti značení na vybraném vzorku potravin. V rámci metodologie je použita metoda popisu, komparace, analýzy a syntézy a dále metoda kvantitativního výzkumu - formou standardizovaného dotazníku. Provedená šetření mimo jiné potvrdila souvislost mezi výběrem a nákupem potravin s logy kvality a původu a znalostí nového potravinovém značení, naopak nebyla prokázána souvislost mezi novým značením a četností nákupů a ani souvislost mezi nákupem potravin podle jejich vzhledu a informací na obalech a novým potravinovým značením. Závěrem jsou navržena doporučení a směry ke zlepšení možností využití potravinového značení.

Viz též: podobná jména autorů
5 Erlebach, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.