Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The language of advertising in Dutch
Endrlová, Jana ; Hrnčířová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Hrnčířová, Zdeňka (oponent)
Jako téma své diplomové práce jsem si zvolila jazyk reklamy. Reklama se dá prezentovat hned z několika hledisek, počínaje psychologií a konče grafickým ztvárněním. Často slýcháme, že současná reklama je agresivní a v mnohých směrech boří zavedené konvence. Prvním úkolem reklamy je upoutat naší pozornost . Snaží se zaujmout a přesvědčit o tom, že nabízený produkt je ten nejlepší. K tomu je potřeba výrobek pojmenovat a vytvořit zajímavý reklamní text. Zajímavý reklamní text není takový, který rychle přelétneme zrakem, ale ten který nás překvapí a často i pobaví. Jazyk reklamy je tak rozmanitý a odlišný od ostatních jazykových stylů, že je velmi obtížné přiřadit ho k jedinému stylu. Tvůrci reklamních sloganů totiž využívají nejen prvky stylu odborného a novinářského, ale ve velké míře i básnického. Gramatici po celém světě se již dlouhou dobu nemohou shodnout na jednoznačném zařazení. Roomer tvrdí, že by měl být vymezen samostatný "reklamní styl". Podle něj existuje mnoho rysů, které jsou charakteristické pouze pro jazyk reklamy. S tímto autorem ovšem nesouhlasím. Podle mého výzkumu využívá jazyk reklamy nekonečnou škálu prvků, které již byly dříve popsány u jiných jazykových stylů. Pro reklamu totiž platí, že je v ní dovoleno cokoliv. Důležité je, aby splnila svůj účel, a to, aby zákazník nabízený produkt...
The language of advertising in Dutch
Endrlová, Jana ; Hrnčířová, Zdeňka (oponent) ; Hrnčířová, Zdeňka (vedoucí práce)
Jako téma své diplomové práce jsem si zvolila jazyk reklamy. Reklama se dá prezentovat hned z několika hledisek, počínaje psychologií a konče grafickým ztvárněním. Často slýcháme, že současná reklama je agresivní a v mnohých směrech boří zavedené konvence. Prvním úkolem reklamy je upoutat naší pozornost . Snaží se zaujmout a přesvědčit o tom, že nabízený produkt je ten nejlepší. K tomu je potřeba výrobek pojmenovat a vytvořit zajímavý reklamní text. Zajímavý reklamní text není takový, který rychle přelétneme zrakem, ale ten který nás překvapí a často i pobaví. Jazyk reklamy je tak rozmanitý a odlišný od ostatních jazykových stylů, že je velmi obtížné přiřadit ho k jedinému stylu. Tvůrci reklamních sloganů totiž využívají nejen prvky stylu odborného a novinářského, ale ve velké míře i básnického. Gramatici po celém světě se již dlouhou dobu nemohou shodnout na jednoznačném zařazení. Roomer tvrdí, že by měl být vymezen samostatný "reklamní styl". Podle něj existuje mnoho rysů, které jsou charakteristické pouze pro jazyk reklamy. S tímto autorem ovšem nesouhlasím. Podle mého výzkumu využívá jazyk reklamy nekonečnou škálu prvků, které již byly dříve popsány u jiných jazykových stylů. Pro reklamu totiž platí, že je v ní dovoleno cokoliv. Důležité je, aby splnila svůj účel, a to, aby zákazník nabízený produkt...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.