Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The implementaton of a BI solution in a company operating in financial markets
Kačur, Andrej ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Dvorský, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření prototypového řešení Business Intelligence pro společnost působící na finančních trzích. Společnost nedisponuje plnohodnotným systé-mem pro měření podnikové výkonnosti, který je založen na ručních sběrech dat. Tento sys-tém měření není dostačující pro narůstající počet obchodů. Teoretická část práce se zaměřuje na obeznámení se se zakladními principy řízení podnikové výkonnosti, Balanced Scorecard a následně Business Intelligence. Praktická část obsahuje definované strategické cíle společnosti definované pomocí Balanced Scorecard. Zjištěné strategické cíle jsou promítnuty do strategické mapy. K strategickým cílům jsou přiřazené metriky pro měření cílů. Pro implementaci Business Intelligence řešení jsou vybrané jenom některé metriky. K těmto definovaným ukazatelům jsou definované zdrojové data pro výpočet dosažených hodnot. Data z datového zdroje byla promítnuta do datového skladu. Následně je vytvořená OLAP kostka, která je napojená na reportovací nástroj pro zobrazení vypočítaných metrik.
Ticketing nástroj v IBM BPM
Dvorský, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kadleček, David (oponent)
Cílem této práce je návrh a implementace ticketovacího řešení za pomoci technologie Business Process Management Systems (BPMS), konkrétněji produktu IBM BPM. Práce je členěna do několika částí. Úvodní část se věnuje vysvětlení základních pojmů z této oblasti a vysvětlení základních prvků notace BPMN, s jejíž pomocí jsou podnikové procesy modelovány. Následuje analýza situace na trhu s BPMS technologiemi. Další část práce obsahuje analýzu a specifikaci požadavků na ticketovací řešení v rámci bankovního prostředí, a to včetně návrhu implementace tohoto řešení. Poslední část demonstruje implementaci ticketovacího řešení za pomoci produktu IBM BPM, a dále také klienta pro správu ticketů vyvinutého za pomoci jazyka HTML, CSS a JavaScript. Výsledné řešení je součástí přílohy této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.