Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mnohočleny v učebnicích v České republice a ve Finsku
Durdíková, Ivana ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Sýkora, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na výuku algebry, především části mnohočleny. V první části uvádím obecné charakteristiky, zákonitosti a cíle výuky algebry ve školách tak, jak jsou prezentovány v odborné literatuře. Hlavním tématem práce je porovnání způsobu výkladu a rozsahu tematického celku mnohočleny v kurikulu a učebnicích v České Republice a ve Finsku. Porovnáním vybraných českých a finských učebnic pro základní a střední školy jsem zjistila především rozdíl z hlediska rozsahu učiva týkajícího se práce se vzorci pro úpravu mnohočlenů. Zatímco způsob výkladu je ve všech sledovaných učebnicích srovnatelný, rozsah tohoto učiva v českých učebnicích pro základní školy zhruba odpovídá rozsahu ve finských učebnicích pro střední školy s rozšířenou výukou matematiky. Součástí práce je sbírka úloh, které by při výuce mnohočlenů mohly působit motivačně. Úlohy jsem vybrala z českých i finských učebnic a rozdělila je do několika skupin podle způsobu zadání.
Mnohočleny v učebnicích v České republice a ve Finsku
Durdíková, Ivana ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Sýkora, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na výuku algebry, především části mnohočleny. V první části uvádím obecné charakteristiky, zákonitosti a cíle výuky algebry ve školách tak, jak jsou prezentovány v odborné literatuře. Hlavním tématem práce je porovnání způsobu výkladu a rozsahu tematického celku mnohočleny v kurikulu a učebnicích v České Republice a ve Finsku. Porovnáním vybraných českých a finských učebnic pro základní a střední školy jsem zjistila především rozdíl z hlediska rozsahu učiva týkajícího se práce se vzorci pro úpravu mnohočlenů. Zatímco způsob výkladu je ve všech sledovaných učebnicích srovnatelný, rozsah tohoto učiva v českých učebnicích pro základní školy zhruba odpovídá rozsahu ve finských učebnicích pro střední školy s rozšířenou výukou matematiky. Součástí práce je sbírka úloh, které by při výuce mnohočlenů mohly působit motivačně. Úlohy jsem vybrala z českých i finských učebnic a rozdělila je do několika skupin podle způsobu zadání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.