Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparační studie využití metody Leader mezi členskými státy Evropské unie
Dudová, Veronika
Bakalářská práce se zabývá aplikací metody LEADER a porovnáním jednotlivých ukazatelů této metody v zemích Evropské unie. Práce se skládá ze tří oddílů. V první části jsou objasněny základní pojmy týkající se sledované problematiky. Současně zahrnuje podrobněji analyzované prostředí a nástroje, kterých je zapotřebí při implementaci metody LEADER do politik členských států Evropské unie. Druhý oddíl je zaměřen na komparaci vybraných ukazatelů ve sledovaných státech v období 2007-2013. Zvolenými ukazateli je počet místních akčních skupin v jednotlivých státech, jejich rozloha, počet obyvatel žijících na území působnosti místních akčních skupin a absorpční kapacita projektů financovaných místními akčními skupinami. Dále jsou v práci srovnávány finanční prostředky podporující metodu LEADER směrované do konkrétních oblastí, jimiž jsou Konkurenceschopnost, Životní prostředí a hospodaření s půdou a Kvalita života. V závěrečné části práce jsou zhodnoceny výsledky z provedeného srovnání.
Aplikace informačních technologií pro I. st ZŠ. Návrh, ověření a vyhodnocení výukového programu v Aj.
DUDOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá aplikací informačních technologií na 1. stupeň základních škol. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část nejprve osvětluje některé důležité pojmy např. informační technologie, výukový software, atd. Dále pojednává o kladných i záporných stránkách využití počítače při vyučování, komentuje postavení učitele při počítačové výuce a klasifikuje výukový software. Práce se také zabývá pojmem výukové programy, jejich tříděním a evaluací. Praktická část obsahuje výzkumné šetření a projekt. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda jsou na 1.stupni našich základních škol při výuce anglického jazyka využívány počítačové výukové programy. Toto šetření bylo prováděno na pěti školách v bývalém okrese Tábor. Plánem projektu je navrhnout, ověřit a vyhodnotit výukový program využitelný na 1. stupni ZŠ ve výuce anglického jazyka.

Viz též: podobná jména autorů
2 DUDOVÁ, Veronika
1 Dudová, Vendula
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.