Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv hiporehabilitace na bio-psycho-sociální složku u zdravotně znevýhodněných dětí v souvislosti ovlivnění školní úspěšnosti
Drozdková, Martina ; Duplinský, Josef (vedoucí práce) ; Trpišovská, Dobromila (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat vliv hiporehabilitace na změnu školního hodnocení, interpersonální komunikaci, chování a dovedností žáků se zdravotním znevýhodněním. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje potřebné informace o hiporehabilitaci jako celku a její využitelnost v léčbě poruch a onemocnění. V první kapitole je uvedena stručná historie, vznik hiporehabilitace jako léčebné metody, následuje definice pojmů, rozdělení a charakteristika jednotlivých oborů. Další část se zabývá léčebným účinkem hiporehabilitace na tělesnou a psychickou složku člověka, prostřednictvím působení specifických a nespecifických faktorů terapie. Zároveň jsou zde uvedeny indikace a kontraindikace pro jednotlivé medicínské obory. Část třetí popisuje praktické provádění hiporehabilitace spolu se shrnutím nutných podmínek jejího provozování, také je zaměřena na léčebné účinky a mechanismy jednotlivých hipoterapeutických oborů. Poslední kapitola teoretické části je věnována hiporehabilitaci v souvislosti s jejím účinkem na funkce a vlastnosti člověka, které mají vliv na školní úspěšnost. Součástí této části je také popis projevů a příznaků jednotlivých postižení a možný vliv hiporehabilitace na školní zdatnost z hlediska klíčových kompetencí. Praktická část práce zkoumá účinky hiporehabilitace u...
Vliv hiporehabilitace na bio-psycho-sociální složku u zdravotně znevýhodněných dětí v souvislosti ovlivnění školní úspěšnosti
Drozdková, Martina ; Duplinský, Josef (vedoucí práce) ; Trpišovská, Dobromila (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat vliv hiporehabilitace na změnu školního hodnocení, interpersonální komunikaci, chování a dovedností žáků se zdravotním znevýhodněním. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje potřebné informace o hiporehabilitaci jako celku a její využitelnost v léčbě poruch a onemocnění. V první kapitole je uvedena stručná historie, vznik hiporehabilitace jako léčebné metody, následuje definice pojmů, rozdělení a charakteristika jednotlivých oborů. Další část se zabývá léčebným účinkem hiporehabilitace na tělesnou a psychickou složku člověka, prostřednictvím působení specifických a nespecifických faktorů terapie. Zároveň jsou zde uvedeny indikace a kontraindikace pro jednotlivé medicínské obory. Část třetí popisuje praktické provádění hiporehabilitace spolu se shrnutím nutných podmínek jejího provozování, také je zaměřena na léčebné účinky a mechanismy jednotlivých hipoterapeutických oborů. Poslední kapitola teoretické části je věnována hiporehabilitaci v souvislosti s jejím účinkem na funkce a vlastnosti člověka, které mají vliv na školní úspěšnost. Součástí této části je také popis projevů a příznaků jednotlivých postižení a možný vliv hiporehabilitace na školní zdatnost z hlediska klíčových kompetencí. Praktická část práce zkoumá účinky hiporehabilitace u...

Viz též: podobná jména autorů
2 Drozdková, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.