|
Analysis on Market for Remittances in the Czech Republic
Dorj, Tuvshinbat ; Cahlík, Tomáš (vedoucí práce) ; Avdulaj, Krenar (oponent)
Tato bakalářská práce se pokouší vrhnout světlo na cestu remitencí mezi Českou republikou a Mongolskem, v rámci analýzy založené pouze na znalostí autora, protože publikované odborné analýzy odborníků zatím neexistují. Tato práce zkoumá nejen podmínky na trhu remitencí v České republice jako celek, ale také se snaží zachytit klíčové determinanty remitencí a speficiké remitentní chování migrantů, speciálně mongolských migrantů. Data používaná v kvalitativních a kvantitativních metodách empirického výzkumu je založena na sesbíraných datech, kterých autor získal, když se zúčastnil jako dotazující v průzkumu remitenčního trhu v České republice. Studie odhaluje, že i přes existencí uspokojivého transparentního trhu a infrastruktury, konkurenční prostředí relativně neuspokojivý. Hlavní hráči trhu nespěchají s lákáním zákazníků a průzkumu možností nových služeb. Ale málo poskytovatelů remitečních služeb, jako např. Chequipoint, a.s., nasazují aktivní marketingové strategie a stávají se mezi mongolskými migranty jedním z nejvyužívanějších poskytovatelů. Studie také zdůrazňuje problémy související s ochranou spotřebitelů, jejich finančním vzděláváním a jazykovou bariérou migrantů. Jinak je velmi těžké prosazovat pravidla ochrany spotřebitelů. Regresní odhad ukazuje, že mongolské migranti preferují levnou...
|
|
Analysis on Market for Remittances in the Czech Republic
Dorj, Tuvshinbat ; Cahlík, Tomáš (vedoucí práce) ; Avdulaj, Krenar (oponent)
Tato bakalářská práce se pokouší vrhnout světlo na cestu remitencí mezi Českou republikou a Mongolskem, v rámci analýzy založené pouze na znalostí autora, protože publikované odborné analýzy odborníků zatím neexistují. Tato práce zkoumá nejen podmínky na trhu remitencí v České republice jako celek, ale také se snaží zachytit klíčové determinanty remitencí a speficiké remitentní chování migrantů, speciálně mongolských migrantů. Data používaná v kvalitativních a kvantitativních metodách empirického výzkumu je založena na sesbíraných datech, kterých autor získal, když se zúčastnil jako dotazující v průzkumu remitenčního trhu v České republice. Studie odhaluje, že i přes existencí uspokojivého transparentního trhu a infrastruktury, konkurenční prostředí relativně neuspokojivý. Hlavní hráči trhu nespěchají s lákáním zákazníků a průzkumu možností nových služeb. Ale málo poskytovatelů remitečních služeb, jako např. Chequipoint, a.s., nasazují aktivní marketingové strategie a stávají se mezi mongolskými migranty jedním z nejvyužívanějších poskytovatelů. Studie také zdůrazňuje problémy související s ochranou spotřebitelů, jejich finančním vzděláváním a jazykovou bariérou migrantů. Jinak je velmi těžké prosazovat pravidla ochrany spotřebitelů. Regresní odhad ukazuje, že mongolské migranti preferují levnou...
|