Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zmapování trhu pro budoucí e-shop s šaty
Donátová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Diplomová práce na téma "Zmapování trhu pro e-shop s šaty" má sloužit jako podklad pro vznik budoucího e-shopu s šaty, nabízejícího customerizovaný produkt -- šaty, které si zákazník může sám navrhnout pomocí online konfigurátoru. Cílem práce je zmapovat tržní prostředí, konkurenci a zjistit spotřební chování a přání potenciálních zákazníků e-shopu. Teoretická část je zaměřena na podnikatelskou teorii, marketingový mix, e-commerce a výzkum trhu. V praktické části je představen e-shop a proveden marketingový výzkum, který se skládá z výzkumu sekundárního a primárního. Výsledkem této práce by měla být formulace doporučení pro realizaci e-shopu s šaty.
Změny na trhu piva v České republice
Donátová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Chládek, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce na téma "Změny na trhu piva v České republice" přibližuje současný stav pivovarnictví v České republice. Cílem práce je vysvětlit k jakým změnám na našem trhu dochází a proč. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, segmentaci trhu a výzkum trhu. Navazuje na to charakteristika produktu -- piva a popis současného stavu trhu piva, který v posledních letech zaznamenal výrazné změny. Pivovarské společnosti přichází na český trh piva s novými produkty určenými pro nově utvářející se segmenty lidí. Největší pozornost je věnována ovocným pivům a jejich spotřebitelům. Součástí práce je i dotazník, jehož cílem je potvrdit předpoklad, podle kterého se ovocná piva na našem trhu ujala.

Viz též: podobná jména autorů
1 Donátová, M.
2 Donátová, Markéta
2 Donátová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.