Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové činnosti stavební společnosti SMP CZ a.s.
Doksanská, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Jech, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou činnost stavební společnosti. Práci tvoří dvě hlavní části a to část teoretická a praktická. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingu ve stavebnictví a jeho základním specifikům. Praktická část pak znázorňuje marketingovou činnost ve stavební společnosti SMP CZ a.s., hodnotí její vnitřní a vnější prostředí, analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti a dále se také zaměřuje na její marketingovou komunikaci. Nedílnou součástí je marketingový průzkum, který zobrazuje investiční příležitosti společnosti SMP CZ a.s.. Jakýmsi souhrnem poznatků jsou praktická doporučení určená společnosti SMP CZ a.s..

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.