Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie GUARANT International
Rajdlová, Lucie ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marta (oponent)
Společnost GUARANT International se zabývá organizováním kongresů a konferencí a v této oblasti působí již přes 20 let. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti GUARANT International se zaměřením na marketingovou komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout příslušné řešení pro zlepšení marketingové strategie společnosti. Dalším cílem práce je monitorovat český trh v oblasti organizování "eventů", analyzovat konkurenční prostředí v tomto odvětví a zhodnotit, jakou pozici společnost zaujímá na českém trhu v současné době. Diplomová práce je rozdělena do 5 kapitol. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretickou část, třetí až pátá kapitola na praktickou část diplomové práce.

Viz též: podobná jména autorů
1 Dohnalová, Mariana
2 Dohnalová, Marie
2 Dohnalová, Markéta
4 Dohnalová, Martina
2 Dohnalová, Mirka
2 Dohnalová, Miroslava
2 Dohnalová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.