Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internet jako prostředek propagace divadla
Patzelová, Eliška ; Deus Test, Michal (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent)
Práce ?Internet jako prostředek propagace divadla? se zabývá tématy Internetového marketingu. Pokouší se na dvou rozdílných modelech divadla názorně zachytit, jaké nástroje Internetové reklamy jsou pro daný model optimální a finančně nejméně zatěžující. Motivem ke vzniku této práce byl vzrůstající tlak ze strany elektronických médií. Aby nezisková sféra nezaostávala daleko za světem komerce, kde jsou nástroje Internetu bohatě využívány, cítili jsme potřebu přehledně diferencovat nástroje Internetového marketingu na příkladu konkrétních divadel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.