Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití simulačních a výpočtových prostředí ve výuce fyziky
Dekar, Martin ; Holub, Viliam (vedoucí práce) ; Babka, Vlastimil (oponent)
Předložená práce se zabývá problematikou tvorby interaktivních fyzikálních simulací (současného trendu v e-learningu) z pohledu programátora. Úvod práce čtenáři představuje interaktivní výukovou simulaci a poskytuje vodítka pro výběr vývojového prostředí vhodného k tvorbě většího množství takovýchto simulací. Práce dále podrobněji rozebírá čtyři existující vývojové nástroje, ověřuje jejich vhodnost implementací reálné úlohy - tlumeného harmonického oscilátoru a tuto implementaci popisuje. Dále je v práci představena vzdělávací simulace většího rozsahu, implementovaná v prostředí Adobe Flash CS3, která představuje nový směr v e-learningu - možností získání datových výstupů, kterým se simulace blíží skutečnému experimentu. K této simulaci patří i knihovna více než stovky gra ckých objektů znovupoužitelných při tvorbě dalších simulací. Práci uzavírá kritické zhodnocení výsledk· a naznaení východisek pro dalí práci.
StarCraft and Emergent in Pogamut 3 environment
Dekar, Martin ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Děchtěrenko, Filip (oponent)
Toolkit Pogamut určený k prototypování agentů počítačových her byl doposud používán k prototypování agentů založených na 3D FPS Unreal Tournament 2004 a jeho pokračo- váních. Po připojení prostředí RTS Defcon vyvstala otázka, jak by bylo obtížné k němu připojit další, typově odlišná prostředí a mechanismy selekce akcí. Abychom tuto flexi- bilitu otestovali, připojili jsme k Pogamutu podstatně komplexnější RTS hru StarCraft:Brood War a simulátor rozsáhlých neuronových sítí Emergent, společně s mechanismy POSH a Jason používanými pro selekci akcí agenta. Práce podrobně rozebírá provedená připojení a na příkladech demonstruje jejich funkčnost. Součástí práce je i web s video tutoriály a návody k použití. V práci se dále věnujeme připravenosti Pogamutu k připojování dalších prostředí a rozebíráme způsob použitý při napojení Emergentu a StarCraftu.
Využití simulačních a výpočtových prostředí ve výuce fyziky
Dekar, Martin ; Babka, Vlastimil (oponent) ; Holub, Viliam (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá problematikou tvorby interaktivních fyzikálních simulací (současného trendu v e-learningu) z pohledu programátora. Úvod práce čtenáři představuje interaktivní výukovou simulaci a poskytuje vodítka pro výběr vývojového prostředí vhodného k tvorbě většího množství takovýchto simulací. Práce dále podrobněji rozebírá čtyři existující vývojové nástroje, ověřuje jejich vhodnost implementací reálné úlohy - tlumeného harmonického oscilátoru a tuto implementaci popisuje. Dále je v práci představena vzdělávací simulace většího rozsahu, implementovaná v prostředí Adobe Flash CS3, která představuje nový směr v e-learningu - možností získání datových výstupů, kterým se simulace blíží skutečnému experimentu. K této simulaci patří i knihovna více než stovky gra ckých objektů znovupoužitelných při tvorbě dalších simulací. Práci uzavírá kritické zhodnocení výsledk· a naznaení východisek pro dalí práci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.