Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
DUSPIVOVÁ, Jitka
Cílem bakalářské práce bylo provedení marketingového výzkumu u spotřebitele pro výrobní podnik HBSW a.s. Byňov, zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem bylo zjistit chování konečného spotřebitele při koupi minerálních vod, z důvodu měnících se požadavků spotřebitelů v tomto odvětví. Součástí cíle bylo zjištění prodejnosti vybraných produktů v letní a zimní sezoně a zjištění, které vlivy působí na spotřebitele a jsou rozhodující při výběru a koupi balené vody. V marketingovém výzkumu jsem použila dotazníkovou metodu. Dotazník byl sestaven celkem z 21 otázek týkajících se spotřebního a nákupního chování. Celkem bylo osloveno 170 respondentů v Jihočeském kraji.
Marketingový výzkum trhu pro vybranou firmu
DUSPIVOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce bylo odkrýt požadavky spotřebitelů a možnosti, které poskytuje trh s vybranou komoditou tak, aby mohly být využity pro marketingová rozhodnutí firmy. Práci jsem zpracovávala pro výrobní podnik HBSW, a.s., zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem práce bylo zjistit chování konečného spotřebitele při výběru a koupi balených vod. Dílčím cílem bylo porovnání nových výsledků výzkumu provedeného v rámci České republiky s výsledky výzkumu, provedeného v letech 2006-2007 v rámci Jihočeského kraje (tento výzkum je zpracovaný v mé bakalářské práci). Ve výzkumu jsem použila metodu dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven z 23 otázek týkajích se nákupního i spotřebního chování.

Viz též: podobná jména autorů
1 DUSPIVOVÁ, Jana
2 Duspivová, Jiřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.