Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání marketingové kampaně v Čechách a ve Francii
DRVOTOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat nástroje marketingové komunikace, jaké používá firma v Čechách a ve Francii.\\ První část práce obsahuje teoretický výklad zpracovaný na základě prostudované literatury.\\ V další části práce se věnuji představení vybraných firem a jejích nástrojů marketingové komunikace.\\ Poslední část práce předkládá porovnávání jednotlivých nástrojů marketingové komunikace obou firem.\\ V závěru je shrnuta celá práce, především potom dosažené výsledky, kterých jsem během komparace dosáhla.\\

Viz též: podobná jména autorů
2 Drvotová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.