Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivační programy v přímém prodeji
DRDÁKOVÁ, Helena
Cílem diplomové práce bylo vyhodnocení a porovnání dvou motivačních systémů zaměřených na distributory ve vybraných podnicích a návrh změn pro zlepšení současné situace v těchto dvou podnicích. Pro naplnění cíle bylo nezbytné nastudovat odbornou literaturu a vymezit základní pojmy v oblasti motivace, teorií motivace, strategií motivace, motivačních programů, odměňování a přímého prodeje. V praktické části byly nejdříve popsány a analyzovány motivační programy vybraných podniků Oriflame Cosmetics ČR a Avon Cosmetics ČR. K analýze motivačních programů bylo použito dotazníkové šetření. Dalším krokem bylo porovnání výsledků dotazníkového šetření u obou firem. Na základě porovnání a syntézy výsledků byly formulovány obecná doporučení a návrhy pro motivaci distributorů obou firem.
Motivace a stimulace pracovníků vybraného podniku
DRDÁKOVÁ, Helena
Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit motivační program pro pracovníky vybraného podniku a navrhnout jeho možné změny. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se motivace a stimulace, teorie motivace, motivační program, motivační a stimulační účinky odměňování a přímý prodej a jeho fungování.Praktická část je zaměřená na charakteristiku a hodnocení motivačních programů ve vybraném podniku - Oriflame Cosmetics SA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.