Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Virtuální model postapokalyptického přežití
DŽUGANOVÁ, Marie
Diplomová práce se soustředí na vývoj 3D desktopové hry. Práce detailně popisuje tvorbu 3D modelů a design herního světa až po implementaci herní logiky a interakce v Unity enginu. Modelování v Blenderu je provedeno v souladu s principy Low-Poly stylu s důrazem na minimalizaci nároků na výpočetní výkon. Skripty jsou realizovány v jazyce C#, který je nedílnou součástí Unity prostředí. Hra má za cíl hráči poskytnout zážitek ze sběru předmětů nutných k odemknutí cílové lokace na herní mapě a překonání různých výzev, včetně setkání s NPC postavami. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na proces vývoje her s důrazem na aktuální trendy a technologické možnosti v oboru.
Vývoj desktopové aplikace pro sledování časových intervalů využitých při práci na projektech a úkolech
DŽUGANOVÁ, Marie
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj desktopové aplikace pro monitoring času stráveného učením s využitím programovacího jazyka Python, jeho dostupných knihoven a API rozhraní pro propojení se sociální sítí Twitter. Data uživatele jsou v aplikaci uchovávány pomocí knihovny SQLite, které jsou následně dostupné pro uživatele ke shlédnutí. Přístup k datům ze sociální sítě Twitter aplikace získává skrz modul Tweepy, umožňující manipulaci se sociální sítí přímo z rozhraní aplikace. Cílem aplikace je umožnit uživateli zobrazit a uchovat přesné záznamy o času stráveného studiem a motivuje ho prostřednictvím gamifikace. Jednotlivé knihovny využité při vývoji jsou popsány společně s rozhraním REST-API. Součástí bakalářské práce je i podrobný popis zdrojového kódu vytvořené aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.