Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of touchpoints between the children's target group and the automotive industry
Mikolajová, Kamila ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Dědek, Milan (oponent)
V dnešní době má zákazník při hledání osobního automobilu výběr ze širokého spektra značek. Proto se automobilové firmy musí obrátit na potenciálního zákazníka mnohem dříve než k samotnému nákupu. Moja diplomová práce se zabývá analýzou současných a potenciálních kontaktních bodů vybrané automobilové značky a dětí ve věku 3-18 let. Cílem práce je zhodnotit současné kontaktní body, kde je možné s dětmi navzájem kontaktovat napříč jejich cestou dospívání. Mojou sekundární snahou bylo vyvodit současné trendy a fenomény detského světa, které by se měly vzít v úvahu při plánování budoucích kontaktních bodů v rámci jejich marketingové strategie. Výsledky práce jsou založeny na výsledcích skutečně provedeného kvalitativního výzkumu formou kvalitatívních rozhovorů.

Viz též: podobná jména autorů
4 DEDEK, Michal
2 Dedek, Martin
2 Dědek, Martin
1 Dědek, Matěj
4 Dědek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.