Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělá inteligence v dopravě a městech
DĚDIČ, Matouš
V rámci Průmyslové revoluce 4.0 a jejího vstupu do oblasti řízení dopravy a měst zastává velmi výraznou roli umělá inteligence, na kterou se zaměřuje tato práce. Práce je rešeršní a klade si za cíl vytvořit srozumitelný přehled současného stavu problematiky. Kapitola první se zabývá pojmem umělé inteligence, jejími klady a zápory, historií a principy. Následující kapitoly se již věnují historii a využití UI pro řízení dopravního provozu, chytrých měst a technologie Smart grids.
Perspektivy rozvoje elektricky poháněných vozidel kategorie M1 v České republice
DĚDIČ, Matouš
V první části se práce zaměřuje na důvody proč se vlastně téma elektromobility rozvíjí a z jakého důvodu je snaha obměnit vozový park za vozidla poháněná alternativními palivy. Práce pokračuje částí, která se zabývá zdroji elektřiny. Jsou zde konstatovány různé způsoby výroby a prognóza, jakým směrem se tato oblast ubírá. V dalším kroku se práce zabývá problematikou nabíjení akumulátorů. Toto téma je jedním z faktorů, které brzdí rozvoj a spousta lidí to považuje za největší hrozbu. Práce ukáže, zda jsou obavy opodstatněné a jaké možnosti nabíjení existují. Úroveň elektromobility v České republice zatím není na nejvyšší úrovni, proto je potřeba se podívat na inspirativní fungující příklady z jiných zemí. Z jakého důvodu je v České Republice takový stav vysvětluje další téma s následným rozebráním negativních, ale i pozitivních faktorů působící na rozvoj elektromobility. V říjnu roku 2015 vydalo ministerstvo průmyslu a obchodu národní akční plán čisté mobility, ve kterém jsou směry, kam by se měla elektromobilita v dalších letech ubírat, rozebrány. V další části jsou uvedeny skutečné hodnoty, jak se elektromobily v České republice prodávají a jaký je vývoj prodeje. Dále je uveden postoj domácí automobilky k elektromobilitě. Na závěr se práce zaměřuje na názory různých odborníků a majitelů elektromobilů, proč si myslí, že rozvoj elektromobility není tak prudký jako v jiných zemích. V praktické části práce je představen elektromobil BMW i3S. Tento elektromobil byl za účely této práce zapůjčen ve firmě ACR auto a.s., a byly na něm testovány různé aspekty, které jsou u elektromobilů stěžejní.

Viz též: podobná jména autorů
1 Dědič, Marek
2 Dědič, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.