Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů
Dvořák, Jan ; Cugerean, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů. Úvodní část obsahuje teoretická východiska práce a vysvětluje základní pojmy. Praktická část je zaměřena na popis výrobní technologie, kalkulaci nákladů, porovnání možností realizace výroby a propagaci produktů.
Podnikatelský záměr společnosti
Cugerean, Jiří ; Vencl, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podnikatelským záměrem společnosti Invia.cz, s.r.o., jehož cílem je rozšíření prodejních kapacit společnosti. Za použití ověřených metod je zde provedena analýza současného stavu společnosti. Na základě zjištěných skutečností přináší specifické návrhy expanze společnosti o nově vzniklé call centrum, které v konečném důsledku pomáhá k zlepšení finanční situace společnosti a možné upevnění pozice na trhu cestovního ruchu. V rámci zřizování call centra jsou zde předneseny návrhy na inovaci některých procesů společnosti. Byla snaha o dosažení co nejnižších pořizovacích nákladů, nikoliv však za cenu ztráty kvality poskytovaných služeb, aproto byly při návrhu a realizaci použity ověřené informační technologie a řešení.
Studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů
Dvořák, Jan ; Cugerean, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů. Úvodní část obsahuje teoretická východiska práce a vysvětluje základní pojmy. Praktická část je zaměřena na popis výrobní technologie, kalkulaci nákladů, porovnání možností realizace výroby a propagaci produktů.
Podnikatelský záměr společnosti
Cugerean, Jiří ; Vencl, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podnikatelským záměrem společnosti Invia.cz, s.r.o., jehož cílem je rozšíření prodejních kapacit společnosti. Za použití ověřených metod je zde provedena analýza současného stavu společnosti. Na základě zjištěných skutečností přináší specifické návrhy expanze společnosti o nově vzniklé call centrum, které v konečném důsledku pomáhá k zlepšení finanční situace společnosti a možné upevnění pozice na trhu cestovního ruchu. V rámci zřizování call centra jsou zde předneseny návrhy na inovaci některých procesů společnosti. Byla snaha o dosažení co nejnižších pořizovacích nákladů, nikoliv však za cenu ztráty kvality poskytovaných služeb, aproto byly při návrhu a realizaci použity ověřené informační technologie a řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.