Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití gamifikace v elektronickém systému pro hledání pracovního místa
Cirok, Boris ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá využitím gamifikace v elektronickém systému pro hledání pracovní-ho místa. Hlavním cílem je navrhnout systém z prostředí e-recruitmentu, který bude využí-vat gamifikaci. Systém je následně implementován do prototypu aplikace pro mobilní operační systém iOS a poté je uživatelsky otestován. První část práce se zabývá teoretickým vymezením gamifikace a frameworku Mechanics Dynamics Aesthetics, který se využívá v praktické části. Druhá část je věnována analýze současného stavu gamifikace ve webových a mobilních aplikacích. Dále se analýza věnuje i samotnému tématu e-recruitmentu a dle stanovené metodiky popisuje vybrané aplikace z prostředí pro hledání pracovního místa. Třetí část je věnována praktickému návrhu systému využívajícího gamifikaci, který spolu-pracuje s kariérním portálem UNIjobs.cz. V této části je popsán také vývoj prototypu apli-kace a jeho následné uživatelské testování.
Analýza trhu s aplikacemi pro mobilní telefony
Cirok, Boris ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat a vzájemně porovnat nejvíce užívané mobilní operační systémy, jejich verze, popsat a vyhodnotit proces vývoje a možnosti v oblasti distribuce v internetových mobilních obchodech. Práce se zabývá analýzou a porovnáním tří největších současných hráčů na poli mobilních operačních systémů, a to systémy Android, iOS a Windows Phone. Součástí práce je i vyhodnocení internetové ankety, která byla provedena za účelem získání informací od uživatelů chytrých mobilních telefonů v České republice, zjištění jejich způsobů užívání mobilních telefonů, jejich operačních systémů a aplikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.