Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
English Essays Written by Czech Students: Fundamental Mistakes
Chrobok, Jiří ; Farrell, Mark Robert (vedoucí práce) ; Bojarová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá základními gramatickými a lexikálními chybami v anglických esejích psaných českými studenty vyššího stupně gymnázií a středních škol. Práce uvádí 30 druhů chyb, které se v esejích objevovaly nejčastěji. Dále práce obsahuje základní vysvětlení těchto chyb s cílem uvědomění a pochopení těchto jevů studenty středních škol a gymnázií.
Holden Caulfield as a liminal character
Chrobok, Jiří ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Chalupský, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postavou Holdena Caulfielda, hlavní postavu románu J.D. Salingera Kdo chytá v žitě, přičemž tohoto hlavního hrdinu vnímá jako člověka na prahu dvou etap lidského vývoje. Zaměřuje se na pojmy liminalita a meziprahovost hlavní postavy. Práce hledá a představuje prvky jeho meziprahovosti ze samotném románu. Uvádí konkrétní příklady pozice hlavní postavy mezi dětstvím a dospělostí prostřednictvím Holdenova chování, myšlenek a dialogů.
Holden Caulfield as a liminal character
Chrobok, Jiří ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Chalupský, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postavou Holdena Caulfielda, hlavní postavu románu J.D. Salingera Kdo chytá v žitě, přičemž tohoto hlavního hrdinu vnímá jako člověka na prahu dvou etap lidského vývoje. Zaměřuje se na pojmy liminalita a meziprahovost hlavní postavy. Práce hledá a představuje prvky jeho meziprahovosti ze samotném románu. Uvádí konkrétní příklady pozice hlavní postavy mezi dětstvím a dospělostí prostřednictvím Holdenova chování, myšlenek a dialogů.
English Essays Written by Czech Students: Fundamental Mistakes
Chrobok, Jiří ; Farrell, Mark Robert (vedoucí práce) ; Bojarová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá základními gramatickými a lexikálními chybami v anglických esejích psaných českými studenty vyššího stupně gymnázií a středních škol. Práce uvádí 30 druhů chyb, které se v esejích objevovaly nejčastěji. Dále práce obsahuje základní vysvětlení těchto chyb s cílem uvědomění a pochopení těchto jevů studenty středních škol a gymnázií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.