Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Chovancová, Silvie
CHOVANCOVÁ, Silvie. Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Lucie Veselá, PhD. Sociální sítě jsou součástí života už téměř každého mladistvého. Tato práce se zabývá zjištěním vlivu sociálních sítí na chování spotřebitelů generace Z. Zkoumá taktéž postoj generace Z k fenoménu fear of missing out (FoMO). Předmětem vý-zkumu bylo chování generace Z na sociálních sítích, jejích nákupní chování, moti-vace, a naopak odrazení od nákupu, a v neposlední řade jejich povědomí o stra-chu ze zameškání. Ze získaných poznatků byla vytvořena doporučení, která by měla podnikatelským subjektům pomoct při tvorbě marketingové strategie tak, aby byla efektivní pro oslovení generace Z. Tato doporučení taktéž zahrnují za-komponování prvků FoMO.

Viz též: podobná jména autorů
3 Chovancová, Simona
2 Chovancová, Světlana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.