Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze
Chlupová, Adéla
Diplomová práce pojednává o využití internetového marketingu, obsahového marketingu a SEO při tvorbě obsahového plánu pro podnikový blog. Práce se dělí na dvě části. Část teoretickou, kde je čtenář blíže seznámen s internetovým marketingem, marketingovou komunikací, obsahovým marketingem, optimalizací pro vyhledávače a webovou analytikou a částí praktickou, kde autorka analyzuje publikovaný obsah podnikového blogu za pomoci webové analytiky. Závěrem práce je hodnocení a doporučení dalších postupů ve zmiňovaných oblastech, dle uvážení autorky.

Viz též: podobná jména autorů
12 Chlupová, Alice
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.