Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CRM jako nástroj řízení nestátních neziskových organizací působících v kultuře
Chalupský, Ondřej ; Lázňovský, Michal (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent)
Autor se v práci zabývá tématem užití systému Client relationship managementu (dále jen CRM) pro podporu řízení nestátních neziskových organizací působících v kultuře. První část této práce popisuje oblasti, ve kterých lze CRM počítačové technologie a s nimi související metody a principy managementu a marketingu využít, vymezuje základní legislativní rámec, jenž je při zpracování osobních údajů nezbytné respektovat a doporučuje postupy pro zavedení CRM systému do chodu umělecky zaměřené neziskové organizace. Druhou část této diplomové práce tvoří případová studie, která na základě předchozí SWOT analýzy i situace vnějšího prostředí navrhuje zadání pro zavedení CRM systému do provozu konkrétního kulturního subjektu ? Dejvického divadla, o.p.s.
Audience developement - využití Customer Relationship Management a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika
Chalupský, Ondřej ; Sulženko, Jiří (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce "Audience Development využití CRM a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika" se zabývá zkoumáním možností užití marketingové metody Client Relationship Managementu a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika kulturních subjektů působících na území Hlavního města Prahy. První kapitoly jsou věnovány teorii CRM v obecné rovině, typizaci informací shromažďovaných databází a legislativnímu rámci - ochraně osobních údajů. Druhá část analyzuje způsoby a metody, jakých v současné době užívají různé kulturní subjekty na území Hlavního města Prahy pro rozvoj publika, zjišťuje, s jakými daty o divácích tyto kulturní subjekty disponují, jak je získávají a jak s nimi dále nakládají. Na základě teoretické principů a šetření situace v praxi se závěrečná část práce zaměřuje na návrh zadání pro vývoj optimální funkčního softwarového řešení CRM aplikace pro rozvoj publika kulturních subjektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.