Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psaní ve skautském oddíle
Chabarovová, Renáta
Tématem rigorózní práce je "Psaní ve skautském oddíle". Práce vznikala na základě kvalitativního výzkumu v pražském dívčím oddíle, který navštěvuje čtrnáct dětí a je veden dvěma vůdkyněmi. Podklady pro práci tvořily sebrané materiály, dále informace získané z rozhovorů, dotazníků a pozorování. Cílem práce bylo zjistit, jaké druhy textů se v oddíle vyskytují, kdo se na jejich tvorbě podílí a nastínit funkce, které písemná produkce plní. Součástí úvodu práce bylo také přiblížení historie skautského hnutí a představení vybraného oddílu. Na počátku byla provedena klasifikace všech textů, které se v oddíle vyskytují a byly vybrány nejdůležitější materiály (kroniky, deníky, literární texty povinné i dobrovolné produkce), které byly posléze podrobně analyzovány, a to po stránce formální a obsahové, u každé třídy textů byly dále vymezeny hlavní funkce, které z jejich tvorby vyplývají. Ukázalo se, že v oddíle se s texty pracuje systematicky, děti se učí novým literárním žánrům a seznamují se s odlišnými postupy psaní, než na jaké jsou zvyklé z rodiny či ze školy. Pracují s texty jak individuálně, tak skupinově v rámci družin, sociální dění je zde významným stimulem pro tvorbu i motivaci dítěte ke psaní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Psaní ve skautském oddíle
Chabarovová, Renáta
Tématem rigorózní práce je "Psaní ve skautském oddíle". Práce vznikala na základě kvalitativního výzkumu v pražském dívčím oddíle, který navštěvuje čtrnáct dětí a je veden dvěma vůdkyněmi. Podklady pro práci tvořily sebrané materiály, dále informace získané z rozhovorů, dotazníků a pozorování. Cílem práce bylo zjistit, jaké druhy textů se v oddíle vyskytují, kdo se na jejich tvorbě podílí a nastínit funkce, které písemná produkce plní. Součástí úvodu práce bylo také přiblížení historie skautského hnutí a představení vybraného oddílu. Na počátku byla provedena klasifikace všech textů, které se v oddíle vyskytují a byly vybrány nejdůležitější materiály (kroniky, deníky, literární texty povinné i dobrovolné produkce), které byly posléze podrobně analyzovány, a to po stránce formální a obsahové, u každé třídy textů byly dále vymezeny hlavní funkce, které z jejich tvorby vyplývají. Ukázalo se, že v oddíle se s texty pracuje systematicky, děti se učí novým literárním žánrům a seznamují se s odlišnými postupy psaní, než na jaké jsou zvyklé z rodiny či ze školy. Pracují s texty jak individuálně, tak skupinově v rámci družin, sociální dění je zde významným stimulem pro tvorbu i motivaci dítěte ke psaní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.